Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07)

Silnik FILTRON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FILTRON
Silnik KAMOKA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) EUROREPAR
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) PURFLUX
Silnik VAICO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) CHAMPION
Silnik FAST Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FAST
Silnik GATES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) PURRO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) DENCKERMANN
Silnik HART Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ALCO FILTER
Silnik CONTITECH Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) CONTITECH
Silnik CORTECO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) OEM
Silnik REINZ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) REINZ
Silnik SCT GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SCT GERMANY
Silnik SKV GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SKV GERMANY
Silnik ACKOJA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) AE
Silnik AJUSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) DAYCO
Silnik DR!VE+ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) DR!VE+
Silnik DT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) DT
Silnik ELRING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ELRING
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ET ENGINETEAM
Silnik FAE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) FRECCIA
Silnik GK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) GK
Silnik GLASER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) GOETZE
Silnik HC-CARGO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) JPN
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LAUBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) LAUBER
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MASTER-SPORT
Silnik METALCAUCHO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) UFI
Silnik VEMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.1 D (E20, F20) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1971.04 - 1986.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FILTRON

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150)
Kod produktu:
OP 540/1
dostępny
4.9 (150)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 540/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze