Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12)

Silnik FILTRON Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) ELRING
Silnik CORTECO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) KNECHT
Silnik MEYLE Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MEYLE
Silnik FA1 Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) FA1
Silnik BOSCH Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) EUROREPAR
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) PZL SĘDZISZÓW
Silnik VAICO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) CHAMPION
Silnik FAST Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) PURRO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) DENCKERMANN
Silnik ERA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) ERA
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) NIPPARTS
Silnik PIERBURG Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) PIERBURG
Silnik REINZ Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) REINZ
Silnik VALEO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) VALEO
Silnik AJUSA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) ALCO FILTER
Silnik GATES Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) GATES
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MEAT & DORIA
Silnik SCT GERMANY Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) SCT GERMANY
Silnik ACKOJA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) AMC
Silnik AS-PL Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) COOPERS FIAAM
Silnik DR!VE+ Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) DR!VE+
Silnik DT Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) DT
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) ENERGY
Silnik EUROL Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) GOETZE
Silnik HART Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) HC-CARGO
Silnik HOFFER Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) INA
Silnik JP GROUP Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) JPN
Silnik KING Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LAUBER Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) LAUBER
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MASTER-SPORT
Silnik METALCAUCHO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) NPS
Silnik NÜRAL Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) SIDAT-FISPA
Silnik SKV GERMANY Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) UFI
Silnik VEMA Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 pick-up (E_) 1.8 pick-up 72KM, 53kW, benzyna (1987.07 - 1989.12) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VAICO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V42-0125
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0125
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciężar [kg]:  0,385
Szerokość opakowania [cm]:  8,6
Wysokość opakowania [cm]:  9,6
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V46-0086
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0086
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wysokość [mm]:  89
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,8
Ciężar [kg]:  0,374
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8,2
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V42-0050
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0050
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  79
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,374
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze