Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik WIX FILTERS do Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik ASHIKA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CASTROL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTITECH Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KW
Silnik LUK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURRO
Silnik SOFIMA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera 4 S (992420) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:WIX FILTERS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WIX FILTERS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WIX FILTERS
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot
WIX FILTERS
4.4 (7 ocen)
Kod produktu:
WL7601
niedostępny
4.4 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WIX FILTERS
Kod:
WL7601
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  108,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  37
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  36,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze