Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EPS
Silnik GATES Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) GATES
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik ASHIKA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CASTROL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTITECH Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ERA
Silnik FACET Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KW
Silnik LUK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NGK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NGK
Silnik NRF Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PAYEN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
HR5062
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR5062
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
PA5041
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
PA5041
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  10,00
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  6,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,20
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  8,80
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2)
Kod produktu:
NA5305
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5305
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  11,00
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]:  85,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  105,00
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  829S W
Do 100 dni na zwrot
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze