Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie)

Silnik MOTUL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MOTUL
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SCT GERMANY Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik ELRING Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) ELRING
Silnik RAVENOL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) RAVENOL
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CORTECO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) CORTECO
Silnik CONTITECH Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) CONTITECH
Silnik GATES Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) GATES
Silnik SKV GERMANY Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik AJUSA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) EPS
Silnik INA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) INA
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AS-PL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) AS-PL
Silnik ASHIKA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) AUTLOG
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENSO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) DENSO
Silnik DOLZ Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) DRIVE +
Silnik DT Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) DT
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) FA1
Silnik FACET Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) FACET
Silnik FAE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) FRAM
Silnik GK Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) GK
Silnik GOETZE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) HEPU
Silnik HITACHI/HUCO  Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) KNECHT
Silnik KS TOOLS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2013.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 254D4
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 254D4
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  91
Długożć opakowania [cm]:  8,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
503 RS 10112 0N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 RS 10112 0N0
Numer komponentu:  3. 3S 2,0 N
Numer komponentu:  2. NM 1,5 N P
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Średnica cylindra [mm]:  102
Ciężar netto [g]:  97,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze