Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GLASER do Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik KNECHT Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBEST Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik PAYEN Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik CLEAN FILTERS Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COOPERSFIAAM Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERISTIC Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) ERISTIC
Silnik FAE Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik PIERBURG Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Porsche CAYENNE (9YA) 4.0 GTS (9YABG1) SUV 460KM, 338kW, benzyna (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:GLASER

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P76662-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P76662-00
Jednostka:
szt
Oznaczenie koloru:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
70-31414-10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
70-31414-10
Jednostka:
szt
Materiał:  Silikon
Cecha chemiczna:  Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Kolor:  Antracytowy
Pojemność [ml]:  70
Wersja:  Dichtmasse
Zakres temperatury do [°C]:  300
Rodzaj połączenia:  Tubka
Tylko w połączeniu z:  70-31415-00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P77444-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P77444-01
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  55
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Szerokość [mm]:  8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A SL
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P77362-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P77362-01
Jednostka:
szt
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  105
Szerokość [mm]:  8,8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A SL
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H85191-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H85191-00
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Średnica [mm]:  87
Lokalizacja w aucie:  Dla cylindra 1-4
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H85192-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H85192-00
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Średnica [mm]:  85
Lokalizacja w aucie:  Dla cylindra 5-8
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N96020-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
N96020-00
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P93297-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P93297-01
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze