Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ASHIKA do Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie)

Silnik ELRING Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik TOPRAN Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik AJUSA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik PURFLUX Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik KNECHT Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FA1
Silnik ASHIKA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik HART Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) HART
Silnik JAPANPARTS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) JAPKO
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik OEM Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) OEM
Silnik CONTITECH Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) CONTITECH
Silnik FEBI BILSTEIN Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik INA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) IPARTS
Silnik LUK Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) LUK
Silnik PAYEN Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) PAYEN
Silnik UFI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) UFI
Silnik AKRON-MALÒ Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DOLZ Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ET ENGINETEAM Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAPCO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) METZGER
Silnik NE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) NE
Silnik NPS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) NPS
Silnik NTY Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAN WEZEL Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.3 TCe 160 SUV 158KM, 116kW, benzyna (2021.07 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.7 (17)
Kod produktu:
20-01-149
dostępny
4.7 (17)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
20-01-149
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  253
Szerokość [mm]:  173
Wysokość [mm]:  30
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze