Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie)

Silnik AJUSA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) AJUSA
Silnik CORTECO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) CORTECO
Silnik VAICO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) VAICO
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik OEM Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OEM
Silnik FA1 Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FILTRON
Silnik NIPPARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NIPPARTS
Silnik KAMOKA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik PAYEN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) AMC
Silnik ASHIKA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BEHR HELLA SERVICE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Silnik BLIC Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BLIC
Silnik BTA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BUGIAD
Silnik CASTROL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DELPHI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DOKUJI
Silnik DRI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DRI
Silnik DT Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DT
Silnik ELRING Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELRING
Silnik ELSTOCK Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FLENNOR
Silnik GATES Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) INA
Silnik IPD Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) IPSA
Silnik JAPKO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAWE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) KAWE
Silnik LUCAS ELECTRICAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) LUCAS ELECTRICAL
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METELLI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) METELLI
Silnik MEYLE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MITSUBOSHI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOTUL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NPS
Silnik OCAP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OCAP
Silnik OPTIBELT Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SKF
Silnik SKV GERMANY Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SOGEFIPRO
Silnik STONE-JAPAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRICLO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TRICLO
Silnik TRISCAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TURBO MOTOR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TURBO MOTOR
Silnik TURBORAIL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TURBORAIL
Silnik UFI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) VALEO
Silnik VAN WEZEL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEYANCE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) VEYANCE
Silnik VIC Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) VIC
Silnik WIX FILTERS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OX 415D
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 415D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  72,0
Wysokość [mm]:  102
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  23
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  22,5
Wysokość opakowania [cm]:  10,50
Ciężar netto [g]:  60,0
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 1794
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 1794
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  358
Wysokość 1 [mm]:  358,0
Długość całkowita [mm]:  358,0
Długość 1 [mm]:  262,0
Szerokość [mm]:  262,0
Ciężar netto [g]:  480,0
Do 100 dni na zwrot
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze