Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12)

Silnik FILTRON Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) FILTRON
Silnik ELRING Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) ELRING
Silnik MANN-FILTER Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) KAMOKA
Silnik CHAMPION Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) CHAMPION
Silnik PURFLUX Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) PURFLUX
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik KNECHT Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) KNECHT
Silnik BOSCH Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) BOSCH
Silnik FA1 Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) FA1
Silnik MAXGEAR Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) MAXGEAR
Silnik GATES Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) GATES
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Silnik VAICO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) VAICO
Silnik CONTITECH Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) CONTITECH
Silnik DRIVE + Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) DRIVE +
Silnik JP GROUP Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) JP GROUP
Silnik A.B.S. Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) A.B.S.
Silnik AJUSA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) BORG & BECK
Silnik BOUGICORD Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) BOUGICORD
Silnik CLEAN FILTER Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) CORTECO
Silnik DELPHI Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) DELPHI
Silnik EUROREPAR Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) EUROREPAR
Silnik FAST Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) FAST
Silnik FEBEST Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) FEBEST
Silnik FRAM Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) FRAM
Silnik HART Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) HART
Silnik HOFFER Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) HOFFER
Silnik IPARTS Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) IPARTS
Silnik JC PREMIUM Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) JC PREMIUM
Silnik KAWE Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) KAWE
Silnik LUCAS Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) LUCAS
Silnik MAPCO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) METALCAUCHO
Silnik NIPPARTS Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) NIPPARTS
Silnik OPTIBELT Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) OPTIMAL
Silnik PURRO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) TRISCAN
Silnik UFI Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) UFI
Silnik VEMA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) VEMA
Silnik WIX FILTERS Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) WIX FILTERS
Producent:DRIVE +

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP1110.11.0067
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0067
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  55,0
Wymiar gwintu:  M20 X 1.5
Średnica 3 [mm]:  62
Średnica 4 [mm]:  72
Średnica zewnętrzna [mm]:  79
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze