Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FILTRON
Silnik INA Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) INA
Silnik FA1 Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FA1
Silnik TOPRAN Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) TOPRAN
Silnik MANN-FILTER Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) PAYEN
Silnik ASHIKA Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik BOSCH Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) JAPKO
Silnik OEM Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik VALEO Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) VALEO
Silnik AISIN Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTOMEGA Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DIEDERICHS Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) DIEDERICHS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) GATES
Silnik GSP Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) GSP
Silnik HART Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) KNECHT
Silnik LEMFÖRDER Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUK Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MEYLE
Silnik NPS Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) NPS
Silnik OPTIMAL Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Renault TRAFIC III Autobus (JG_) 2.0 dCi 150 (JGMU) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FRAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CA12030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
CA12030
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  259
Szerokość [mm]:  209
Wysokość [mm]:  60
Do 100 dni na zwrot
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
CH12490ECO
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
CH12490ECO
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  57
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Wysokość [mm]:  112
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze