Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HENGST FILTER do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik PURRO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik VIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VIKA
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DOLZ
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik INA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Silnik LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUK
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik FAE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAE
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik KWP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HENGST FILTER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
H317W01
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
H317W01
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 72
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Wysokość [mm]: 80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
EG218H D320
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
EG218H D320
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna / opcjonalnie automatyczna
Średnica zewnętrzna [mm]: 58
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Wysokość [mm]: 106
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
4.7 (15 ocen)
Kod produktu:
E1535L
dostępny
4.7 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E1535L
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 275
Szerokość [mm]: 170
Wysokość [mm]: 49
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
H317W
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
H317W
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 72
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Wysokość [mm]: 80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze