Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie)

Silnik FILTRON Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik REINZ Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) BOSCH
Silnik SWAG Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FA1 Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) FA1
Silnik KAMOKA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik HENGST FILTER Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik IPARTS Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) IPARTS
Silnik PURFLUX Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik KNECHT Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik FEBEST Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) FEBEST
Silnik VAICO Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) VAICO
Silnik MAHLE ORIGINAL Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik SCT GERMANY Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik EPS Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) EPS
Silnik CALORSTAT BY VERNET Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik FACET Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) FACET
Silnik MASTER-SPORT Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik PAYEN Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) ACKOJA
Silnik AE Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLIC Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) BLIC
Silnik CASTROL Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLYCO Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HELLA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) HELLA
Silnik HOFFER Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) INA
Silnik JC PREMIUM Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik NISSENS Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) NTY
Silnik OEM Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMA Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOG Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) SOG
Silnik STONE-JAPAN Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TMI Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Toyota PRIUS (_W5_) 1.8 Hybrid AWD-e (ZVW51) liftback 122KM, 90kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:TRISCAN

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
5.0 (2)
Kod produktu:
8845 13096
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8845 13096
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
9500 1013
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
9500 1013
Długość [mm]:  20,5
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Długość gwintu [mm]:  11,5
Rozmiar klucza:  14
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8820 13005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8820 13005
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8813 13068
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8813 13068
Ilość biegunów:  6
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez chłodnicy AGR
Numer artykułu zalecanego dodatku:  8813 99181
Numer artykułu zalecanego dodatku:  8813 99182
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8855 13104
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8855 13104
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  30,1
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (2)
Kod produktu:
8845 13104
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8845 13104
Długość całkowita [mm]:  500
Liczba przewodów:  4
Długość [mm]:  365
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
98-7508
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
98-7508
Wymiar gwintu:  M11
Wymiar gwintu:  M10
Długość [mm]:  133
Długość [mm]:  147
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny wielokątny
Ilość:  10
Ilość:  26
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny wielokątny
Skok gwintu [mm]:  1,25
Skok gwintu [mm]:  1,5
Masa [g]:  2542,8
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8855 13112
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8855 13112
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze