Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DT do Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12)

Silnik BOSCH Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) EUROREPAR
Silnik ELRING Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ELRING
Silnik KAMOKA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KAMOKA
Silnik AJUSA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) AJUSA
Silnik KNECHT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KNECHT
Silnik MEAT & DORIA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MEAT & DORIA
Silnik SKV GERMANY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SKV GERMANY
Silnik VAICO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VAICO
Silnik FEBEST Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FEBEST
Silnik GATES Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GATES
Silnik HART Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HART
Silnik MAXGEAR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MOTUL
Silnik REINZ Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) REINZ
Silnik AE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) AE
Silnik AUTOMEGA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) AUTOMEGA
Silnik BREMI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) COMLINE
Silnik CORTECO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CORTECO
Silnik DT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) DT
Silnik ELWIS ROYAL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ENERGY
Silnik ERA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ERA
Silnik EUROL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) EUROL
Silnik FA1 Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FAST
Silnik GK Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GK
Silnik GLASER Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GLASER
Silnik GLYCO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GOETZE
Silnik HELLA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HOFFER
Silnik INA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) INA
Silnik INTERVALVES Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) INTERVALVES
Silnik IPD Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) IPD
Silnik JP GROUP Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KAVO PARTS
Silnik KAWE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KAWE
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KWP
Silnik LIQUI MOLY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) METELLI
Silnik MEYLE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MEYLE
Silnik NPS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) NPS
Silnik NRF Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) NRF
Silnik OPTIBELT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SIDAT
Silnik SKF Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SKF
Silnik SNR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SNR
Silnik TRISCAN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) WALKER PRODUCTS
Producent:DT

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT
0 (0)
Kod produktu:
3.34247
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
3.34247
Jednostka:
szt
Masa [g]:  93
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  975
Szerokość [mm]:  13
Parametr:  AVX13X975
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
3.34297SP
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
3.34297SP
Jednostka:
szt
Masa [g]:  205
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  975
Szerokość [mm]:  13
Parametr:  AVX13X975
Liczba pasków:  2
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
2.32170
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
2.32170
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Masa [g]:  532
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  3/4" x 16 UNF
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
2.10295
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
2.10295
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Masa [g]:  2
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Średnica wewnętrzna [mm]:  7
Średnica zewnętrzna [mm]:  15,3
Wysokość [mm]:  9,5
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
3.34227
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
3.34227
Jednostka:
szt
Masa [g]:  79
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  1000
Szerokość [mm]:  10
Parametr:  AVX10X1000
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze