Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12)

Silnik BOSCH Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) EUROREPAR
Silnik ELRING Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ELRING
Silnik KAMOKA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KAMOKA
Silnik AJUSA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) AJUSA
Silnik KNECHT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KNECHT
Silnik MEAT & DORIA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MEAT & DORIA
Silnik SKV GERMANY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SKV GERMANY
Silnik VAICO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VAICO
Silnik FEBEST Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FEBEST
Silnik GATES Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GATES
Silnik HART Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HART
Silnik MAXGEAR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MOTUL
Silnik REINZ Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) REINZ
Silnik AE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) AE
Silnik AUTOMEGA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) AUTOMEGA
Silnik BREMI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) COMLINE
Silnik CORTECO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) CORTECO
Silnik DT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) DT
Silnik ELWIS ROYAL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ENERGY
Silnik ERA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) ERA
Silnik EUROL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) EUROL
Silnik FA1 Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) FAST
Silnik GK Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GK
Silnik GLASER Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GLASER
Silnik GLYCO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) GOETZE
Silnik HELLA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) HOFFER
Silnik INA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) INA
Silnik INTERVALVES Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) INTERVALVES
Silnik IPD Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) IPD
Silnik JP GROUP Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KAVO PARTS
Silnik KAWE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KAWE
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) KWP
Silnik LIQUI MOLY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) METELLI
Silnik MEYLE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) MEYLE
Silnik NPS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) NPS
Silnik NRF Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) NRF
Silnik OPTIBELT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SIDAT
Silnik SKF Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SKF
Silnik SNR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) SNR
Silnik TRISCAN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.11 - 1995.12) WALKER PRODUCTS
Producent:HART

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
334 085
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 085
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  925
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
930 696
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
930 696
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  925
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
305 709
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 709
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  950
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
334 370
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 370
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  29
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze