Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik CONTITECH Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik HENGST FILTER Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik BOSCH Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik EPS Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EPS
Silnik KAMOKA Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik PURFLUX Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik COOPERSFIAAM Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DRIVE +
Silnik EUROREPAR Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JP GROUP Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) JPN
Silnik KW Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NRF Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PURRO Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) UFI
Silnik VAN WEZEL Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Volvo S60 III (224) T6 Twin Engine AWD sedan 349KM, 257kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150)
Kod produktu:
OE 662/4
dostępny
4.9 (150)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OE 662/4
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  105
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  82,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  73
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  21
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103)
Kod produktu:
AP 180/4
dostępny
4.8 (103)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 180/4
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  234
Szerokość [mm]:  285
Wysokość [mm]:  57,5
Długość 1 [mm]:  198
Szerokość 1 [mm]:  147
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (61)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.8 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze