Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FA1 Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FA1
Silnik EPS Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik NISSENS Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AJUSA Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) AJUSA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik CONTITECH Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik DAYCO Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRIGAIR Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Silnik KW Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KW
Silnik KWP Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KWP
Silnik NRF Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) NRF
Silnik PURRO Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURRO
Silnik REINZ Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) REINZ
Silnik THERMOTEC Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAN WEZEL Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1689025680
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1689025680
Szerokość [mm]:  234
Wysokość [mm]:  60,5
Kształt:  Płaski
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z filtrem wstępnym
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  286
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1609317980
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1609317980
Materiał:  Guma
Długość [mm]:  1230
Szerokość [mm]:  21,4
Ilość żeber:  6
Ciężar [kg]:  0,125
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze