Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VALEO do Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) REINZ
Silnik MOTUL Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) MOTUL
Silnik AJUSA Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) KNECHT
Silnik LUK Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) LUK
Silnik BLUE PRINT Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CONTITECH Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) CONTITECH
Silnik HENGST FILTER Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik DAYCO Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) DAYCO
Silnik MAHLE ORIGINAL Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik HUTCHINSON Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik NISSENS Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BORG & BECK Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) FA1
Silnik FACET Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) GLASER
Silnik HART Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) INA
Silnik JPN Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) JPN
Silnik KW Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) LUCAS
Silnik NPS Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) NPS
Silnik NRF Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SKV GERMANY Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) SNR
Silnik THERMOTEC Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Volvo V40 Cross Country (526) T3 liftback 152KM, 112kW, benzyna (2015.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VALEO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
585828
dostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
585828
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
366520
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
366520
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,03
Do 100 dni na zwrot
230,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
4.9 (8 ocen)
Kod produktu:
818689
dostępny
4.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
818689
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Materiał:  Aluminium
Długość sieci [mm]:  157
Szerokość sieci [mm]:  655
Głębokość sieci [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
726,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
700097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
700097
Jednostka:
szt
Gwintowana złączka:  12x1.5
Ciężar [kg]:  0,03
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
586626
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
586626
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  105
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  22,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  23,6
Ciężar [kg]:  0,14
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze