Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAGNETI MARELLI do Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12)

Silnik ELRING Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FEBI BILSTEIN
Silnik REINZ Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) REINZ
Silnik SWAG Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SWAG
Silnik FA1 Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FA1
Silnik BOSCH Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BOSCH
Silnik FILTRON Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FILTRON
Silnik AJUSA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) AJUSA
Silnik CORTECO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CORTECO
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BLUE PRINT
Silnik DT Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DT
Silnik EUROREPAR Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) EUROREPAR
Silnik VAICO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VAICO
Silnik KAMOKA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MANN-FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) OEM
Silnik CHAMPION Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CHAMPION
Silnik MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAXGEAR
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik GATES Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GATES
Silnik GLYCO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GLYCO
Silnik HART Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HART
Silnik METZGER Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) METZGER
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) UFI
Silnik VIKA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VIKA
Silnik DYS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DYS
Silnik HELLA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HELLA
Silnik NTY Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) NTY
Silnik VALEO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VALEO
Silnik VEMO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VEMO
Silnik A.B.S. Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) A.B.S.
Silnik AMC Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) AMC
Silnik AUTLOG Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) AUTLOG
Silnik BIRTH Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BIRTH
Silnik BLIC Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BORSEHUNG
Silnik CLEAN FILTER Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) COFLE
Silnik COMLINE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DRIVE +
Silnik ELWIS ROYAL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FEBEST
Silnik FRAM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FRAM
Silnik GK Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GK
Silnik GLASER Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GOETZE
Silnik GSP Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GSP
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) IPARTS
Silnik IPSA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) IPSA
Silnik JOHNS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JOHNS
Silnik JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JP GROUP
Silnik JPN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JPN
Silnik KLOKKERHOLM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KLOKKERHOLM
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LINEX Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) LINEX
Silnik LUCAS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) METELLI
Silnik MEYLE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MEYLE
Silnik MISFAT Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) NPS
Silnik OCAP Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) OCAP
Silnik OPTIMA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) OPTIMA
Silnik PAYEN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) PURFLUX
Silnik PURRO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SEIM
Silnik SKF Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SKF
Silnik SNR Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SOFIMA
Silnik SOG Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SOG
Silnik TRISCAN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRISCAN
Silnik VEMA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VEMA
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAGNETI MARELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
4.5 (2)
Kod produktu:
152071758770
dostępny
4.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
152071758770
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  120
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  3/4"-16
Średnica 1 [mm]:  72
Średnica 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAGNETI MARELLI
5.0 (1)
Kod produktu:
152071758581
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
152071758581
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  240
Wysokość [mm]:  177
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość 1 [mm]:  47
Średnica 1 [mm]:  240
Średnica 2 [mm]:  177
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze