Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAI AUTOPARTS do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08)

Silnik BOSCH Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) BOSCH
Silnik ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) ELRING
Silnik KNECHT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) HENGST FILTER
Silnik GATES Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) GATES
Silnik PURFLUX Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) PURFLUX
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) BORG & BECK
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) COOPERSFIAAM
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) FRAM
Silnik IPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) IPARTS
Silnik NISSENS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) NISSENS
Silnik NRF Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) NRF
Silnik OEM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) OEM
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) TRISCAN
Silnik VAICO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE HYBRID liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.07 - 2020.08) VAICO
Producent:FAI AUTOPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0)
Kod produktu:
B1939
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
B1939
Jednostka:
szt
Rozstaw otworów 1/2:  1.25
Długość [mm]:  138
Wymiar gwintu:  M9
Ilość:  10
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAI AUTOPARTS
0 (0)
Kod produktu:
FVD1146
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
FVD1146
Szerokość [mm]:  31
Średnica zewnętrzna [mm]:  154
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze