Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HENGST FILTER do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SWAG
Silnik REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VALEO
Silnik OEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IPARTS
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FA1
Silnik INA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) INA
Silnik CONTITECH Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik GATES Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CORTECO
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) UFI
Silnik GSP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GSP
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SKF
Silnik SNR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SNR
Silnik VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VAICO
Silnik ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BIRTH Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EPS
Silnik ERA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GK
Silnik GLASER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GLASER
Silnik HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MASTER-SPORT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NE
Silnik NK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NPS
Silnik NRF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HENGST FILTER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
5.0 (8)
Kod produktu:
E342H D494
dostępny
5.0 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E342H D494
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Średnica wewnętrzna [mm]:  21
Wysokość [mm]:  148
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
4.7 (15)
Kod produktu:
E1126L
dostępny
4.7 (15)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E1126L
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  291
Szerokość [mm]:  177
Wysokość [mm]:  77
Do 100 dni na zwrot
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
4.7 (15)
Kod produktu:
E1090L
dostępny
4.7 (15)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E1090L
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  290
Szerokość [mm]:  176
Wysokość [mm]:  70
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze