Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07)

Silnik ELRING Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) ELRING
Silnik FA1 Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FA1
Silnik REINZ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) REINZ
Silnik BOSCH Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BOSCH
Silnik FILTRON Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FILTRON
Silnik AJUSA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AJUSA
Silnik VAICO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VAICO
Silnik MANN-FILTER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik HART Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HART
Silnik KNECHT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KNECHT
Silnik KAMOKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KAMOKA
Silnik MAHLE ORIGINAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik AE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AE
Silnik GATES Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik PURFLUX Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PURFLUX
Silnik UFI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) UFI
Silnik AKRON-MALÒ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AMC
Silnik AUTOMEGA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AUTOMEGA
Silnik CHAMPION Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CORTECO
Silnik DR!VE+ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FRAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GLYCO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) IPARTS
Silnik JP GROUP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KING Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KS TOOLS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KS TOOLS
Silnik NISSENS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NISSENS
Silnik NPS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NPS
Silnik NÜRAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OEM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PAYEN
Silnik PURRO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SOFIMA
Silnik SOG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SOG
Silnik TRISCAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11)
Kod produktu:
COF100137S
dostępny
4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100137S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  151,0
Wymiar gwintu:  3/4"-16 UNF
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  93,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  9,5
Wysokość opakowania [cm]:  15,5
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13)
Kod produktu:
CAF100705R
niedostępny
5.0 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100705R
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  353
Średnica wewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  166
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  8,5
Długożć opakowania [cm]:  17
Szerokość opakowania [cm]:  17
Wysokość opakowania [cm]:  35,6
Do 100 dni na zwrot
242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze