Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie)

Silnik HELLA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HELLA
Silnik FEBI BILSTEIN Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik OEM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) OEM
Silnik TOPRAN Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik SWAG Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SWAG
Silnik NTY Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NTY
Silnik VEMO Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) VEMO
Silnik EPS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) EPS
Silnik MEYLE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MEYLE
Silnik DELPHI Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FACET
Silnik KAMOKA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik LEMFÖRDER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik NRF Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NRF
Silnik AKRON-MALÒ Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLIC Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BOSCH Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) BOSCH
Silnik CHAMPION Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DIEDERICHS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) DIEDERICHS
Silnik DT Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) DT
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik FAE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FAE
Silnik FEBEST Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FRAM
Silnik HART Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) IPARTS
Silnik JP GROUP Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KW Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NPS
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik SASIC Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik TRISCAN Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VIKA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 82KM, 60kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
525 845
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
525 845
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze