Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów PAYEN do Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06)

Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów FA1 Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FA1
Skrzynia Biegów TOPRAN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) TOPRAN
Skrzynia Biegów PAYEN Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) PAYEN
Skrzynia Biegów FEBEST Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FEBEST
Skrzynia Biegów FORTUNE LINE Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) FORTUNE LINE
Skrzynia Biegów HART Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) HART
Skrzynia Biegów HUTCHINSON Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) HUTCHINSON
Skrzynia Biegów MAXGEAR Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) MAXGEAR
Skrzynia Biegów OEM Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) OEM
Skrzynia Biegów OPTIMAL Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) OPTIMAL
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów SKV GERMANY Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SKV GERMANY
Skrzynia Biegów SWAG Peugeot 605 (6B) 3.0 sedan 167KM, 123kW, benzyna (1989.08 - 1994.06) SWAG
Producent:PAYEN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NA5449
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5449
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  BE4
Grubość [mm]:  6,00
Wysokość [mm]:  7,00
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  23,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  36,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827N W
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów TouchShift (Mercedes) - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Zamieszanie wokół skrzyni biegów TouchShift używanej przez Mercedesa. Co powinniście wiedzieć o jej naprawach i kosztach?

Skrzynia biegów TouchShift to kolejny przykład na to, jak wiele ciągle jeszcze musimy się nauczyć o stosowanych w motoryzacji rozwiązaniach. Niby bowiem wszystko jest tu jasne i proste, a wciąż mamy z tą przekładnią jakieś problemy. W dużej mierze jest to jednak zasługa samych producentów.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Durashift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jaką konstrukcją jest amerykańska skrzynia biegów Durashift? Z jakimi opiniami na jej temat można się spotkać?

Krążące po Polsce opinie na temat samochodów marki Ford tradycyjnie nie są zbyt pochlebne. Potwierdza je nawet jedno dość niewybredne powiedzenie. Ale czy to samo tyczy się także półautomatycznych skrzyń biegów tego producenta? Może te są jednak coś warte?

czytaj więcej >
FAQ: Olej w skrzyni biegów - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Wokół oleju przekładniowego w ciągu ostatnich kilkunastu lat narosła cała masa mitów i nieporozumień. Mity te dotyczą konieczności wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, sposobów, w jaki należałoby taką wymianę przeprowadzić oraz czasu, po jakim miałaby nastąpić. Jak wyglądają fakty związane z każdym z tych tematów?

czytaj więcej >
Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze