Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sonda lambda VEMO do Daihatsu MOVE (L9_) 1.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 54KM, 40kW, benzyna (1998.10 - 2000.12)

Sonda lambda BOSCH Daihatsu MOVE (L9_) 1.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 54KM, 40kW, benzyna (1998.10 - 2000.12) BOSCH
Sonda lambda NTY Daihatsu MOVE (L9_) 1.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 54KM, 40kW, benzyna (1998.10 - 2000.12) NTY
Sonda lambda ERA Daihatsu MOVE (L9_) 1.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 54KM, 40kW, benzyna (1998.10 - 2000.12) ERA
Sonda lambda MAXGEAR Daihatsu MOVE (L9_) 1.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 54KM, 40kW, benzyna (1998.10 - 2000.12) MAXGEAR
Sonda lambda CALORSTAT BY VERNET Daihatsu MOVE (L9_) 1.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 54KM, 40kW, benzyna (1998.10 - 2000.12) CALORSTAT BY VERNET
Sonda lambda VEMO Daihatsu MOVE (L9_) 1.0 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 54KM, 40kW, benzyna (1998.10 - 2000.12) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
3.5 (2)
Kod produktu:
V70-76-0016
dostępny
3.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V70-76-0016
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Kolor wtyczki:  Szary
Dla numeru OE:  89465 0D040
Długość [mm]:  580
Ciężar [kg]:  0,117
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Kształt obudowy wtyczki:  Kanciasty
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  350
Ilość biegunów:  4
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Układ wydechowy:  Przed katalizatorem
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
167,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Sonda lambda

Porady z kategorii: Sonda lambda

Przyczyny awarii sondy lambda - jak je rozpoznać?

Przegrzanie, uszkodzenie, kolorowe osady – wszystko to może doprowadzić do awarii sondy lambda

Sonda lambda nie ma łatwo. Jej miejscem pracy jest układ wydechowy, a to oznacza, że przychodzi jej działać w niezwykle niekorzystnych warunkach. Wysoka temperatura, ciśnienie i agresywne związki chemiczne oddziałują na nią niemal bez przerwy. Do tego wstrząsy, uderzenia, szarpnięcia. Nic dziwnego, że żywotność sond lambda jest mocno ograniczona, a ilość możliwych awarii naprawdę spora.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić czy Sonda Lambda działa poprawnie?

Jak sprawdzić czy Sonda Lambda działa poprawnie?

Najbardziej zauważalnym symptomem tego, że sonda nie działa prawidłowo jest zapalenie się na desce rozdzielczej kontrolki "check engine". Bywa także tak, że sonda wprawdzie działa, lecz przesyła do sterownika błędne wyniki.

czytaj więcej >
Uniwersalne sondy lambda

Uniwersalne sondy lambda

Sonda lambda należy do najważniejszych części układu wtrysku paliwa i ma ogromny wpływ na szereg czynników, takich jak m.in. spalanie. Tylko w przypadku całkowitej sprawności sondy silnik może pracować na pełnych obrotach, a jednocześnie nie przekraczać norm emisji spalin.

czytaj więcej >
Jak często należy wymieniać sondy lambda?

Jak często należy wymieniać sondy lambda?

Gdy Sonda lambda ulegnie awarii, ECU nie będzie otrzymywać danych, jaki jest stosunek powietrza i paliwa w mieszance. Ilość wtryskiwanego paliwa jest niejako pobierana przypadkowo, co powoduje mniej wydajne jego wykorzystanie, a tym samym większe zużycie. Ponadto usterka Sondy Lambda świadczy także o gorszej wydajności katalizatora i w niektórych przypadkach doprowadza do wyższego poziomu emisji szkodliwych składników spalinach.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze