Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia IPARTS do Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie)

Sprężyny zawieszenia EIBACH Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) EIBACH
Sprężyny zawieszenia IPARTS Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) IPARTS
Sprężyny zawieszenia METZGER Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) METZGER
Sprężyny zawieszenia MONROE Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MONROE
Sprężyny zawieszenia ORIGINAL IMPERIUM Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TEDGUM Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) TEDGUM
Sprężyny zawieszenia TOPRAN Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.2 TCe (JZ16) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 132KM, 97kW, benzyna (2013.01 - obecnie) TOPRAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SZ200389
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
SZ200389
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,920
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Szerokość opakowania [cm]:  16,7
Wysokość opakowania [cm]:  16,8
Numer taryfy celnej:  73202089
Średnica drutu [mm]:  11,3
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze