Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło METZGER do Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06)

Sprzęgło ATE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) ATE
Sprzęgło BREMBO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BREMBO
Sprzęgło K2 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) K2
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) VALEO
Sprzęgło TRW Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) SWAG
Sprzęgło MINTEX Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) LIQUI MOLY
Sprzęgło SACHS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) SACHS
Sprzęgło VAICO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) VAICO
Sprzęgło CASTROL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) CASTROL
Sprzęgło LUK Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) LUK
Sprzęgło MOJE AUTO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MOJE AUTO
Sprzęgło ABE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) ABE
Sprzęgło KAMOKA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) KAMOKA
Sprzęgło TOPRAN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) TOPRAN
Sprzęgło AISIN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ASHIKA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) ASHIKA
Sprzęgło BENDIX Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BORG & BECK
Sprzęgło BORSEHUNG Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BORSEHUNG
Sprzęgło BREDA LORETT Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BREDA LORETT
Sprzęgło BUGIAD Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) BUGIAD
Sprzęgło CIFAM Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) CIFAM
Sprzęgło COMLINE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) COMLINE
Sprzęgło DELPHI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) DELPHI
Sprzęgło DELSAH Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) DELSAH
Sprzęgło ELF Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) EXEDY
Sprzęgło FTE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) GULF
Sprzęgło HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło HOFFER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) HOFFER
Sprzęgło IPARTS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) IPARTS
Sprzęgło JAPANPARTS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) JAPKO
Sprzęgło JP GROUP Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) JP GROUP
Sprzęgło JURID Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) JURID
Sprzęgło KAWE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) KM GERMANY
Sprzęgło LPR Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) LPR
Sprzęgło MAGNETI MARELLI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MAGNETI MARELLI
Sprzęgło MAPCO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MAPCO
Sprzęgło MEAT & DORIA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MEAT & DORIA
Sprzęgło MECARM Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MECARM
Sprzęgło METALCAUCHO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) METALCAUCHO
Sprzęgło METELLI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) METELLI
Sprzęgło METZGER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) METZGER
Sprzęgło MEYLE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) MEYLE
Sprzęgło NEXUS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) NEXUS
Sprzęgło NK Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) NK
Sprzęgło NTY Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) NTY
Sprzęgło OEM Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) PROTECHNIC
Sprzęgło QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAICAM Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) RAICAM
Sprzęgło RAVENOL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) RYMEC
Sprzęgło SACHS (ZF SRE) Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) SACHS (ZF SRE)
Sprzęgło SAMKO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) SAMKO
Sprzęgło SCT - MANNOL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) SCT - MANNOL
Sprzęgło SIDAT Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) SIDAT
Sprzęgło SKV GERMANY Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) SKV GERMANY
Sprzęgło STATIM Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) STATIM
Sprzęgło TEXACO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) TOTAL
Sprzęgło TRICLO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) TRICLO
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło VALVOLINE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) VALVOLINE
Sprzęgło VIKA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) VIKA
Sprzęgło WESTLAKE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI kabriolet 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2014.06) WESTLAKE
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
505-990
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
505-990
Otwór o śr[mm]:  16
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze