Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło KAVO PARTS do Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01)

Sprzęgło ATE Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ATE
Sprzęgło K2 Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) K2
Sprzęgło BREMBO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) TEXTAR
Sprzęgło TRW Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) TRW
Sprzęgło VALEO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MOJE AUTO
Sprzęgło AISIN Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) AISIN
Sprzęgło BENDIX Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) DELPHI
Sprzęgło ELF Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ELF
Sprzęgło ENEOS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) EUROREPAR
Sprzęgło FEBEST Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) FEBEST
Sprzęgło GIRLING Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) GIRLING
Sprzęgło GULF Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) GULF
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło JAPKO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) JAPKO
Sprzęgło JURID Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) JURID
Sprzęgło KAVO PARTS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) KAVO PARTS
Sprzęgło KOYO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) KOYO
Sprzęgło MEYLE Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) MEYLE
Sprzęgło NIPPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) NIPPARTS
Sprzęgło NK Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) NK
Sprzęgło NPS Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) RAVENOL
Sprzęgło SNR Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) SNR
Sprzęgło TEXACO Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Mazda MX-6 (GD) 2.5 coupe 166KM, 122kW, benzyna (1992.09 - 1997.01) VALVOLINE
Producent:KAVO PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CP-5064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
CP-5064
Jednostka:
KPL
Profil piasty:  24,3 x 22
Średnica 1 [mm]:  225
Średnica 2 [mm]:  225
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Do 100 dni na zwrot
1087,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze