Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BENDIX do Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie)

Sprzęgło ATE Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło MOJE AUTO Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło BENDIX Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BUGIAD Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) BUGIAD
Sprzęgło DELPHI Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło DT Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) DT
Sprzęgło ELF Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SCT - MANNOL Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło VALVOLINE Mercedes-benz SLK (R172) 350 (172.457) kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2011.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:BENDIX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151082B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151082B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151083B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151083B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
151784B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
151784B
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze