Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło SACHS do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MECARM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MECARM
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 311 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VALEO
Producent:SACHS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
5.0 (130)
Kod produktu:
3000 970 142
dostępny
5.0 (130)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
3000 970 142
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Ilość zębów:  26
Średnica [mm]:  260
Do 100 dni na zwrot
637,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
5.0 (130)
Kod produktu:
3000 970 152
niedostępny
5.0 (130)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
3000 970 152
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  260
Ilość zębów:  26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Do 100 dni na zwrot
1000,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze