Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12)

Sprzęgło ATE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) ATE
Sprzęgło K2 Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) K2
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) VALEO
Sprzęgło TRW Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MOJE AUTO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło ABE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) ABE
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło BENDIX Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) DELPHI
Sprzęgło DT Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) DT
Sprzęgło ELF Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) ENEOS
Sprzęgło ERT Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) ERT
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) EUROREPAR
Sprzęgło FRENKIT Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) FRENKIT
Sprzęgło FTE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) FTE
Sprzęgło GIRLING Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) GULF
Sprzęgło IPARTS Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) IPARTS
Sprzęgło JP GROUP Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) JP GROUP
Sprzęgło JURID Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) JURID
Sprzęgło KAWE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) KM GERMANY
Sprzęgło KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Sprzęgło LPR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) LPR
Sprzęgło LUK Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) LUK
Sprzęgło MAGNETI MARELLI Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MAGNETI MARELLI
Sprzęgło MEYLE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) SACHS
Sprzęgło SAMKO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) SAMKO
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) SWAG
Sprzęgło TEXACO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) TOTAL
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło VALVOLINE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 408 DG (309.311, 309.312, 309.313, 309.314, 309.315,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1974.12) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze