Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło ABE do Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SWAG
Sprzęgło SACHS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SACHS
Sprzęgło ABE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) ABE
Sprzęgło ATE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) ATE
Sprzęgło CIFAM Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) DR.MOTOR
Sprzęgło EUROL Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło VALVOLINE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) VALVOLINE
Sprzęgło VIKA Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) VIKA
Producent:ABE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0)
Kod produktu:
F9A005ABE
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
F9A005ABE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze