Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SWAG
Sprzęgło SACHS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SACHS
Sprzęgło ABE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) ABE
Sprzęgło ATE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) ATE
Sprzęgło CIFAM Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło VALVOLINE Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) VALVOLINE
Sprzęgło VIKA Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI 4Drive nadwozie zamknięte / kombi 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) VIKA
Producent:LIQUI MOLY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004508
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004508
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze