Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie)

Sprzęgło A.B.S. Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) AISIN
Sprzęgło ASHIKA Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) ASHIKA
Sprzęgło BLUE PRINT Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło CASTROL Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło EUROL Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FEBEST Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło JAPANPARTS Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) JAPKO
Sprzęgło KAVO PARTS Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło LIQUI MOLY Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) LUK
Sprzęgło MOTUL Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NPS Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) NPS
Sprzęgło NTY Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) NTY
Sprzęgło RAVENOL Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SNR Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) SNR
Sprzęgło TRW Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALEO Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Subaru XV (_GP_) 2.0 BiFuel AWD (G33GP, GP7) SUV 150KM, 110kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2012.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LIQUI MOLY

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
P000421
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000421
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 3
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 5.1
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 5.1
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
P004508
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004508
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
P000422
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000422
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
P000419
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000419
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 3
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
P000420
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000420
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze