Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło HOFFER do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło LUK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) LUK
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VALEO
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KAMOKA
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NTY
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SACHS
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ATE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DR.MOTOR
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FTE
Sprzęgło HOFFER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HOFFER
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KAWE
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło MEAT & DORIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Sprzęgło METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NK
Sprzęgło OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) OEM
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TRW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
H805103
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
H805103
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze