Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem AE do Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12)

Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem SWAG Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) SWAG
Sterowanie Silnikiem AE Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) AE
Sterowanie Silnikiem AJUSA Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) AJUSA
Sterowanie Silnikiem BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Sterowanie Silnikiem BLUE PRINT Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) BLUE PRINT
Sterowanie Silnikiem ELRING Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) ELRING
Sterowanie Silnikiem GOETZE Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) GOETZE
Sterowanie Silnikiem INA Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) INA
Sterowanie Silnikiem INTERVALVES Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) INTERVALVES
Sterowanie Silnikiem IPD Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) IPD
Sterowanie Silnikiem MAHLE ORIGINAL Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) MAHLE ORIGINAL
Sterowanie Silnikiem OEM Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) OEM
Sterowanie Silnikiem RUVILLE Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) RUVILLE
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) TRISCAN
Sterowanie Silnikiem TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sterowanie Silnikiem TRW ENGINE COMPONENT Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) TRW ENGINE COMPONENT
Sterowanie Silnikiem VAICO Bmw 5 (E34) 540 i V8 sedan 286KM, 210kW, benzyna (1992.09 - 1995.12) VAICO
Producent:AE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
5.0 (3)
Kod produktu:
FOL125
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL125
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Wysokość [mm]:  26
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0)
Kod produktu:
V94091
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94091
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  104,10
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  35,00
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0)
Kod produktu:
V94092
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94092
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  103,60
Materiał:  Bimetal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  30,50
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowo-niobowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Części do sterowania silnikiem

Układ rozrządu elementy sterowania silnikiem, które umożliwiają odpowiednie synchronizowanie ruchów elementów jednostki napędowej. Jest to więc niejako złożony system zarządzania pracą silnika mający wpływ na jej wydajność oraz skuteczność. Każda niedokładność w jego pracy może spowodować nierówną pracę silnika lub w skrajnych przypadkach doprowadzić do jego zniszczenia.

Obecnie wyróżniamy kilka rodzajów rozrządu. Pierwszym rodzajem jest rozrząd ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze