Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem NE do Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie)

Sterowanie Silnikiem ELRING Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) ELRING
Sterowanie Silnikiem HEPU Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) HEPU
Sterowanie Silnikiem AE Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) AE
Sterowanie Silnikiem BG AUTOMOTIVE LTD. Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Sterowanie Silnikiem BOSCH Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) BOSCH
Sterowanie Silnikiem BTA Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) BTA
Sterowanie Silnikiem BUGATTI Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) BUGATTI
Sterowanie Silnikiem CONTINENTAL CTAM Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Sterowanie Silnikiem DAYCO Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) DAYCO
Sterowanie Silnikiem DOLZ Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) DOLZ
Sterowanie Silnikiem ET ENGINETEAM Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Sterowanie Silnikiem FAI AUTOPARTS Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Sterowanie Silnikiem FAST Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) FAST
Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem FRECCIA Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) FRECCIA
Sterowanie Silnikiem GATES Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) GATES
Sterowanie Silnikiem GK Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) GK
Sterowanie Silnikiem GRAF Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) GRAF
Sterowanie Silnikiem IJS GROUP Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) IJS GROUP
Sterowanie Silnikiem IPD Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) IPD
Sterowanie Silnikiem IPSA Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) IPSA
Sterowanie Silnikiem KWP Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) KWP
Sterowanie Silnikiem METELLI Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) METELLI
Sterowanie Silnikiem NE Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) NE
Sterowanie Silnikiem NTY Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) NTY
Sterowanie Silnikiem RUVILLE Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) RUVILLE
Sterowanie Silnikiem SWAG Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) SWAG
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) TRISCAN
Sterowanie Silnikiem TRW ENGINE COMPONENT Ford KUGA III (DFK) 2.0 EcoBlue mHEV SUV 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Producent:NE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NE
0 (0)
Kod produktu:
147021001200
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
147021001200
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Długość [mm]:  1
Średnica trzonka zaworu [mm]:  1,0
Średnica zaworu [mm]:  1
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworowy azotowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Do 100 dni na zwrot
NE
0 (0)
Kod produktu:
148021001200
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
148021001200
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Długość [mm]:  1
Średnica zaworu [mm]:  1
Średnica trzonka zaworu [mm]:  1,0
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał:  Bimetal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworowy azotowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze