Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem FRECCIA do Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08)

Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem ELRING Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) ELRING
Sterowanie Silnikiem AE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) AE
Sterowanie Silnikiem AJUSA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) AJUSA
Sterowanie Silnikiem BGA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) BGA
Sterowanie Silnikiem DT SPARE PARTS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) DT SPARE PARTS
Sterowanie Silnikiem FRECCIA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FRECCIA
Sterowanie Silnikiem INA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) INA
Sterowanie Silnikiem INTERVALVES Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) INTERVALVES
Sterowanie Silnikiem IPD Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) IPD
Sterowanie Silnikiem IPSA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) IPSA
Sterowanie Silnikiem KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) KOLBENSCHMIDT
Sterowanie Silnikiem OEM Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) OEM
Sterowanie Silnikiem RUVILLE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) RUVILLE
Sterowanie Silnikiem SWAG Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) SWAG
Sterowanie Silnikiem TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sterowanie Silnikiem TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TRW ENGINE COMPONENT
Sterowanie Silnikiem VAICO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) VAICO
Producent:FRECCIA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R4470/RCR
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R4470/RCR
Jednostka:
szt
Średnica zaworu [mm]:  46,2
Średnica trzonka zaworu [mm]:  9
Długość [mm]:  117
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Technika połączeń:  EE
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R4471/BMARCR
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R4471/BMARCR
Jednostka:
szt
Średnica zaworu [mm]:  39,1
Średnica trzonka zaworu [mm]:  9
Długość [mm]:  118,2
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Materiał:  Bimetal
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Technika połączeń:  EE
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze