Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka MEAT & DORIA Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka AJUSA Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) AUTLOG
Turbosprężarka DELPHI Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) DELPHI
Turbosprężarka DRI Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) ERA
Turbosprężarka FA1 Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) FA1
Turbosprężarka FAE Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) FAE
Turbosprężarka GARRETT Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) HOFFER
Turbosprężarka IPD Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) IPD
Turbosprężarka JP GROUP Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) MAXGEAR
Turbosprężarka METALCAUCHO Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) NISSENS
Turbosprężarka NTY Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932B2) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.10) VEMO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EGR-AR-004
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
EGR-AR-004
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez chłodnicy AGR
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Numer seryjny:  EGR-AR-004
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze