Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05)

Turbosprężarka ELRING Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) AJUSA
Turbosprężarka NRF Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) NRF
Turbosprężarka VAICO Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) VAICO
Turbosprężarka AKS DASIS Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) TRISCAN
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) TURBORAIL
Turbosprężarka VIKA Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.04 - 2013.05) VIKA
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
91-1112
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-1112
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  10,9
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze