Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09)

Turbosprężarka FA1 Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) AJUSA
Turbosprężarka DRI Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka JP GROUP Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) JP GROUP
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) VICTOR REINZ
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PA06L145701J
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA06L145701J
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  IHI
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  8,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze