Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka PIERBURG Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka TOPRAN Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AUTOMEGA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) AUTOMEGA
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) ENERGY
Turbosprężarka FA1 Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FAST Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) FAST
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HART Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) HART
Turbosprężarka HOFFER Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) SWAG
Turbosprężarka TMI Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VEMO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 16V HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.02 - obecnie) VEMO

64 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC1106S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1106S
Szerokość [mm]:  20
Ilość:  1
Średnica od [mm]:  55
Średnica do [mm]:  59
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC1108
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1108
Szerokość [mm]:  20
Ilość:  5
Średnica od [mm]:  63
Średnica do [mm]:  68
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC1108S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1108S
Szerokość [mm]:  20
Ilość:  1
Średnica od [mm]:  63
Średnica do [mm]:  68
Do 100 dni na zwrot
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT38510
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT38510
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze