Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G liftback 101KM, 74kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka DRI Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G liftback 101KM, 74kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.01 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G liftback 101KM, 74kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.01 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G liftback 101KM, 74kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G liftback 101KM, 74kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.01 - obecnie) TMI
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-00827
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-00827
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Silnik Dacia Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia Silnik Dacia SANDERO Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO Silnik Dacia SANDERO III Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO III Silnik Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Zasilanie Powietrzem Dacia Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia Zasilanie Powietrzem Dacia SANDERO Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO Zasilanie Powietrzem Dacia SANDERO III Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO III Zasilanie Powietrzem Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G Doładowanie Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Doładowanie Dacia Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia Doładowanie Dacia SANDERO Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO Doładowanie Dacia SANDERO III Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO III Doładowanie Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G Turbosprężarka Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Turbosprężarka Dacia Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia Turbosprężarka Dacia SANDERO Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO Turbosprężarka Dacia SANDERO III Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO III Turbosprężarka Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G Części SCHLÜTTER TURBOLADER Części Dacia Części Dacia SANDERO Części Dacia SANDERO III Części Dacia SANDERO III 1.0 TCe 100 ECO-G

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze