Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10)

Turbosprężarka AJUSA Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) FA1
Turbosprężarka HOFFER Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) MOTAIR
Turbosprężarka REINZ Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mazda 323 S VI (BJ) 2.0 DiTD (BJEP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.10 - 2002.10) TMI
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-03835
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-03835
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze