Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA A (W177) A 180 (177.084) liftback 136KM, 100kW, benzyna (2018.06 - obecnie) TOPRAN
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PA85028212
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA85028212
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  5,8
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze