Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AUTLOG do Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03)

Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) AJUSA
Turbosprężarka VAICO Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) VAICO
Turbosprężarka AUTLOG Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) AUTLOG
Turbosprężarka DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) FA1
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Mercedes-benz KLASA E (W210) E 320 CDI (210.026) sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) VEMO
Producent:AUTLOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTLOG
0 (0)
Kod produktu:
AV6144
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTLOG
Kod:
AV6144
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,225
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Do 100 dni na zwrot
312,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AUTLOG
0 (0)
Kod produktu:
AV6133
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTLOG
Kod:
AV6133
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,22
Do 100 dni na zwrot
319,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze