Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Mercedes-benz KLASA S (W223) S 580 4-matic (223.076) sedan 503KM, 370kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.05 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA S (W223) S 580 4-matic (223.076) sedan 503KM, 370kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA S (W223) S 580 4-matic (223.076) sedan 503KM, 370kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.05 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA S (W223) S 580 4-matic (223.076) sedan 503KM, 370kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.05 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W223) S 580 4-matic (223.076) sedan 503KM, 370kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
AP8336
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8336
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  A 000 500 43 86
Do 100 dni na zwrot
613,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC12586
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12586
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70671947
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671947
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998336
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998336
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  000 500 43 86
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP11018
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP11018
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze