Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FAST Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) FAST
Turbosprężarka AJUSA Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Nissan NV400 Skrzynia (X62, X62B) dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) TOPRAN
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA7901792
dostępny
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA7901792
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  7
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1719,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA8588642
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA8588642
Wersja:  part of biturbo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kolektora wydechowego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Regulowane 2-stopniowe ładowanie
Jakosć:  OE REMAN
Ciężar netto [kg]:  9,2
Lokalizacja w aucie:  Po stronie spalinowej
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze