Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DELPHI do Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11)

Turbosprężarka AJUSA Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) DELPHI
Turbosprężarka DRI Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) DRI
Turbosprężarka ELRING Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) ELSTOCK
Turbosprężarka LUKAS Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) MAXGEAR
Turbosprężarka METALCAUCHO Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka NE Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) NE
Turbosprężarka NISSENS Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) NISSENS
Turbosprężarka NTY Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) TOPRAN
Turbosprężarka TURBO MOTOR Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Opel ASTRA G nadwozie zamknięte / kombi (F70) 1.7 CDTi (F70) nadwozie zamknięte / kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.07 - 2004.11) TURBORAIL
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
HRX504
niedostępny
Kaucja: 311,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
HRX504
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Alternatywny zestaw naprawczy:  HNC140
Do 100 dni na zwrot
1457,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 311,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze