Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) FA1
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FAE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FAST Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) FAST
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) MAHLE
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
989-10-001
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
989-10-001
Jednostka:
sztuka
Rozmiar gwintu 1: M10x1.5
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 014.811.100
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 756.521.100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
989-10-001.041
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
989-10-001.041
Jednostka:
sztuka
Rozmiar gwintu 1: M10x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT210330
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210330
Jednostka:
sztuka
Alternatywny zestaw naprawczy: KT210330E
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 245,00 zł
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT210330E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210330E
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze