Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METZGER do Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2012.08 - obecnie) TMI
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892973
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892973
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Ilość połączeń:  3
Lokalizacja w aucie:  Blok silnika
Do 100 dni na zwrot
318,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze